همسایه ارجمند، با سلام و احترام، لطفاً نکات زیر را به دقت
بخوانید:
جناب آقای مهدینژاد (واحد 19) به عنوان نماینده بلوک قبول زحمت نمودهاند، لطفاً با ایشان همکاری نمایید.
لطفاً شارژ ماهیانه واحد خود را تا دهم هر ماه شمسی، به واحد 11 (جناب آقای توحیدی) پرداخت کنید.
به نظر میرسد عدم پرداخت شارژ ، ظلم در حق کسانی است که این مبلغ را پرداخت میکنند.
هزینهها براساس مشورت با ساکنان، اولویت بندی و هماهنگی میشود.
هزینههای پیش بینی شده عبارتند از: سرویس و کنترل ماهانه آسانسور، رفع مشکل ریزش سنگهای نمای ساختمان، پرداخت قبوض برق و آب مشترک، نظافت، رفع نواقص بلوک مثل لامپهای سوخته و ...، اصلاح و تعمیر درب های ورودی،پارکینگ، اتاق آب، انباری، ساخت کلید برای دربهای مشترک و تحویل آن به ساکنان، نصب آنتن مرکزی، تجهیز واحد مشترک، خرید وسایل ورزشی مشترک، اجرای برنامههای علمی فرهنگی در واحد مشترک و ...
با پیشنهاد برخی از همسایگان، مقرر شد نظافت هفتگی بلوک توسط خود ساکنان انجام شود و مبلغ آن صرف هزینههای دیگر گردد.
جلسات ساکنان، هر دو هفته یکبار در واحد مشترک برگزار خواهد شد. زمان جلسات، از قبل اطلاعرسانی میشود (از طریق نصب اطلاعیه در تابلو یا ارسال پیامک).
گزارش دریافتیها و پرداختیها هر هفته در تابلوی اعلانات به اطلاع شما میرسد.
آسانسور برای جابجایی وسایل و اثاثیه نیست و عدم رعایت این مسئله ممکن است موجب آسیبدیدگی و بروز خطرات جدی گردد. ضمناً باعث معطلی و ناراحتی افرادی خواهد شد که قصد استفاده از آسانسور را دارند.
همسایگانی که از پارکینگ استفاده میکنند،برای حفظ امنیت و نظافت سالن ورودی، درب پارکینگ را بعد از ورود و خروج قفل کنند.
برای حفظ سلامتی، شادابی و پاکیزگی محیط زندگیمان نظافت را در فضاهای مشترک و اختصاصی رعایت کنیم.
به دلیل برنامه زمانی شهرداری برای بردن زبالهها، بهتر است شبهای فرد، قبل از ساعت 21 زبالههای خود را از منزل خارج کنید.
با فرزندانمان برای رعایت نظافت و سکوت گفتگو کنیم و آنها را با فرهنگ آپارتمان نشینی آشنا کنیم.
اگر انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود دارید حتماً با نماینده محترم بلوک در میان بگذارید و یا به سامانه 30007227001222 پیام دهید.